Crida i carta oberta del CAS-PV per una reunió de coordinació

A totes les organitzacions de treballadores i treballadros, i usuaris, dels diferents serveis públics, col·lectius, associacions de veïns, assemblees del 15M i prsones lliurement interessades. A tot el poble treballador que desitge plantar cara a la situació actual i a tot el que està per vindre.

El CAS-PV (Coordinadora Assembleària de ciutadans Antiprivatització de la Sanitat del País Valencià) som una organització associada a nivell Estatal amb el RAAS (Red Autogestionada Antiprivatización de la Sanidad), i a nivell de la UE, amb les organitzacions que configuraren la Conferència Internacional de Nanterre del 12 i 13 de Maig del 2012. En aquesta trobada social europea es van prendre, entre d’altres decisions, la de fer una campanya europea de mobilitzacions i lluita per la primera setmana d’octubre del 2012 almenys als nou estats que hi assistiren, i els que s’estan ajuntant a dia d’avui. Aquesta setmana de lluita i mobilitzacions aniria a favor del dret a la salut dels pobles, i contra el desmantellament dels serveis públics de salut i contra la mercantilització de la salut.

El CAS-PV tenim previst, amb els companys i companyes de l’AGSV (Assemblea General de Sanitat de València) convocar diversos actes al País Valencià, acabant-ho amb una manifestació unitària el dissabte 6 d’Octubre a les 18h30 a la Plaça de Sant Agustí de València (i possiblement actes també a Alacant)

Els motius d’aquesta mobilització són totes les mesures de retall i privatització, que estan col·lapsant tots els serveis públics, i deixant als i les treballadores en una situació terrible. Només cal veure els 8000 interins de l’ensenyament, acomiadats al PV, els milers de treballadors sanitaris que s’han quedat sense feina amb el tancament de plantes, serveis, llits, els més de 200 treballadors i treballadores de l’EMT que l’ajuntament de València vol acomiadar, etc.

Així queda clar que ens sobren motius per sumar-nos a aquesta setmana de lluita i mobilització convocada a nivell europeu.

Per això, amb molta convicció i humilitat, llancem aquesta crida per a tractar de consensuar un front comú per reforçar aquesta convocatòria, i no només des de la Sanitat, sinó també des de tots els serveis públics (ensenyament, transport, serveis socials i de dependència, etc.), els sectors de treballadors i ciutadania en lluita (víctimes de les destrosses a les nostres muntanyes, de la no aplicació de la llei de dependència, que han perdut la seua targeta sanitària, etc.) Llancem aquesta crida a totes les persones que patim les agressions i barbaritats d’aquest capitalisme salvatge i dels seus vassalls venuts, els polítics professionals, venuts i corruptes.

Creiem que és importantíssim coordinar-nos davant els atacs de l’enemic comú que totes i tots patim. Entre tots i totes juntes podem fer moltíssim per defendre el que és nostre.

Per aquest motiu, us convoquem a una primera presa de contacte i coordinació el dimecres 25 de juliol de 2012, a les 19h al nostre local, situat al Casal Obrer i Popular – Francesc Santacatalina (c/ Salvador Ferrandis Luna Nº 42baix esquerra, barri de L’Olivereta)

• NO A LA LLEI 15/97.

• NO AL DECRET 16/2012.

• PER UNS SERVEIS PÚBLICS DE QUALITAT.

• PER UN SALARI DIGNE.

• SEGURETAT I DIGNITAT EN EL TREBALL.

• PARTICIPACIÓ DE LES PERSONES TREBALLADORES I USUÀRIES EN LA GESTIÓ DELS SERVEIS PÚBLICS.

• LA CRISI QUE LA PAGUE QUI L’HA PROVOCAT!!!!

• POLITICS I BANQUERS CORRUPTES A LA PRESÓ I ELS SEUS BENS INCAUTATS.

Us esperem a totes i tots.

SALUT I LLIBERTAT

C A S – P V

(Coordinadora Antiprivatització de la Sanitat del País Valencià)