CNT fa una crida a la participació en la 2ª’Assemblea d’Ensenyament “Intercentres”

El darrer dimecres 2 d’octubre es va reunir a l’IES Abastos la 1ª Assemblea Intercentres. A ella van acudir CNT, STEPV, la Coordinadora de Professorat Interí, estudiants de la Universitat de València, Acontracorrent i SEPC, així com professorat de diversos centres docents .

Sección EnseñanzaEn aquesta 1ª Assemblea els i les assistents van decidir que aquesta tingués un caràcter obert a tota la comunitat educativa: alumnat, professorat, famílies i representants sindicals i, tanmateix, que fos horitzontal, sense cap tipus de jerarquia. La finalitat és que les decisions de les mobilitzacions es prenguen des de baix i de forma consensuada.

CNT considera que la mobilització i la lluita són l’únic camí per aconseguir aparcar la LOMCE i les contínues agressions que estem patint a l’Ensenyament. Com s’ha comprovat amb els resultats de la mobilització dels nostres companys i companyes de les Illes Balears i de la Sanitat de Madrid. Per contra, la política institucional pren el camí de la desmobilització i reparteix esperances pel que fa a les votacions electorals. Esperen acabar amb la LOMCE després d’uns incerts resultats electorals.

L’Assemblea, de base, horitzontal i representativa a fi de mobilitzar i lluitar és el nostre camí. És per això que fem una crida per tal de reforçar aquesta 2ª Assemblea, per assistir i participar lliurement.

Vingueu el proper dimarts 15 d’octubre a l’IES Abastos a les 18:30 hores a títol personal o en representació del vostre centre: professorat, estudiants, pares i mares.

————————————————————————————————————————————–

El pasado día 2 de Octubre se reunió en el IES Abastos la 1ª Asamblea Intercentros. A ella acudieron CNT, STEPV, la Coordinadora de Professorat Interí, estudiantes de la Universitat de València, Acontracorrent y SEPC, así como profesorado de diversos centros docentes.

En esta 1ª Asamblea los y las asistentes decidieron que ésta tuviera un carácter abierto a toda la comunidad educativa: alumnado, profesorado, familias y representantes sindicales y, sin embargo, que fuera horizontal, sin ningún tipo de jerarquía. La finalidad es que las decisiones de las movilizaciones sean tomadas desde abajo y de forma consensuada.

CNT considera que la movilización y la lucha es el único camino para conseguir aparcar la LOMCE y las continuas agresiones que estamos sufriendo en la Enseñanza. Como se ha comprobado con los resultados de la movilización de nuestros compañeros y compañeras de Las Islas Baleares y de la Sanidad de Madrid. Por contra, la política institucional toma el camino de la desmovilización y reparte esperanzas hacia las votaciones electorales. Esperan terminar con la LOMCE tras unos inciertos resultados electorales.

La Asamblea, de base, horizontal y representativa con objeto de movilizar y luchar es nuestro camino. Por ello os llamamos a reforzar esta 2ª Asamblea, a acudir y participar libremente.

Acudid el próximo martes día 15 de Octubre al IES Abastos a las 18:30 horas a título personal o en representación de vuestro centro: profesorado, estudiantes, padres y madres.

Solidaridad

Síguenos

  • facebook
  • twitter
  • YouTube

Suscríbete

Introduce tu correo electrónico para suscribirte a este blog y recibir notificaciones de nuevas entradas.

Cuenta con CNT

Categorías

Archivo

Sindicatos de Levante

CIE's NO

CNT

Web Confederal CNT-AIT
Periódico cnt
Directorio de Sindicatos
FAL
Revista Estudios
Cuadernos para el debate
Marcacoso
Confederación Nacional del Trabajo. CNT-AIT. C/ Progreso 126, Cabanyal, Valencia. Telf: 963419341. Email: valencia@cnt.es