29ª Edició de la Fira Alternativa de València: Trenquem les cadenes del sistema alimentari

CNT València participa i col·labora muntant la Distribuïdora en la 29a edició de la Fira Alternativa per trencar les cadenes del sistema i defensar un nou model econòmic basat en la sobirania alimentaria. Del 3 al 5 de Juny, el llit del Túria es plenarà d’artesania, música en directe, tallers i xerrades.

Traducción

FiraLa Fira Alternativa cobreix la necessitat de crear un espai vàlid per a la trobada i l’exposició d’altres formes de viure més genuïnes i coherents. Es tracta de donar a conéixer el treball artesanal, l’alimentació vegetariana i ecològica i el pensament crític que es reflecteix a través de les accions de les persones i col·lectius que participen.

Tallers de ceràmica, autoreparació de bicicletes i bioconstruccions són algunes de les activitats previstes al llarg d’aquest cap de setmana. La Fira també acollirà tres xerrades: La revolució de Rojava i la lluita en Bakur com exemple de resistència popular; El mercat social i La situació actual del poble kurd.

A més a més, se presentarà el llibre Issubu de l’escriptor camerunés Inongo-Vi-Makomè i l’Observatori de l’Horta.

Hi hauran concerts ininterromputs els tres dies, amb l’actuació de Júlia, Víctimas Civiles, El Sombrero del Abuelo, Las Guindillas, El Kamión de la Basura, APAEGM, Key & Board, El Tío de la Careta y Tres Fan Ball.

La Fira estará oberta tretze hores diàries des de les 10:00 fins les 23:00 i comptarà amb vuitanta-cinc parades d’artesania, un mercat de fruites i verdures ecològiques, trenta-dos parades d’alimentació ecològica i amb la implicació directa de cinquanta-cinc col·lectius socials.

Federació Local de València
Confederació Nacional del Treball (CNT)

JúliavictimasSombreroguindillaskamionegmheyandboardeltiolacaretaTres-Fan-Ballfira

Traducción

CNT València participa y colabora montando la Distribuidora en la 29a edición de la Fira Alternativa para romper las cadenas del sistema y defender un nuevo modelo económico basado en la soberanía alimentaría. Del 3 al 5 de Junio, el cauce del Túria se llena de artesanía, música en directo, talleres y charlas.

La Feria Alternativa cubre la necesidad de crear un espacio válido para el encuentro y la exposición de otras formas de vida más genuinas y coherentes. Se trata de dar a conocer el trabajo artesanal, la alimentación vegetariana y ecológica, y el pensamiento crítico que se refleja a través de las acciones de las personas y colectivos que participan.

Talleres de cerámica, autoreparación de bicicletas y bioconstrucciones son algunas de las actividades previstas a lo largo de este fin de semana. La Feria también acogerá tres charlas: La revolución de Rojava y la lucha en Bakur como ejemplo de resistencia popular; El mercado social y La situación actual del pueblo curdo.

Además, se presentara el libro Issubu del escritor camerunés Inongo-Vi-Makomè y el Observatorio de l’Horta.

Habrán conciertos ininterrumpidos los tres días, con la actuación de Júlia, Víctimas Civiles, El Sombrero del Abuelo, Las Guindillas, El Kamión de la Basura, APA, EGM, Key & Board, El Tío de la Careta y Tres Fan Ball.

La Feria estará abierta trece horas diarias desde las 10:00 hasta las 23:00 y contará con ochenta y cinco paradas de artesanía, un mercado de frutas y verduras ecológicas, trenta y dos puestos de alimentación ecológica y con la implicación directa de cinquenta y cinco colectivos sociales.

Federación Local de Valencia
Confederación Nacional del Trabajo (CNT)