[18D] CNT participarà a la VIII Marxa pel tancament dels Centres d’Internament per a Estrangers

L’inici de la marxa tindrà lloc el proper divendres 18 de desembre a les 19:30 a la Plaça de l’Ajuntament de València.

És així com CNT continua participant activament pel tancament dels CIEs, reforçant de nou aquest acte, emmarcat un any més, en les activitats associades al dia dels drets de les persones migrants.

El Sindicat reitera la seua denúncia respecte a les condicions d’insalubritat i maltractaments que pateixen les persones internades, exigint el cessament de les detencions il·legals, les expulsions, les batudes xenòfobes i el tancament d’aquestes presons dissenyades exclusivament per recloure persones que, sense cometre cap delit, són privades de la seua llibertat pel simple fet de no haver nascut a l’Estat espanyol.

Des de CNT es fa una crida per mantenir accions continuades fins aconseguir desmantellar aquests centres, creats expressament, per privar de llibertat a persones per raó del seu origen.

Federació Local de València
Confederación Nacional del Trabajo (CNT)

Cartel XIII Marxa CIEs