[Crònica] El BUA comença la campanya contra la liberalització d’horaris amb un piquet informatiu

L’acció s’ha dut a terme aquest diumenge 9 de novembre a les 12:00 h davant El Corte Inglés de l’Avinguda de França.

El Bloc Unitari Anticapitalista s’ha proposat dedicar els mesos de novembre i desembre a lluitar contra la liberalització dels horaris que tant han pressionat per aconseguir des de l’ANGED (el lobby de les grans empreses del Comerç que operen a l’Estat espanyol, com El Corte Inglés, Inditex o Carrefour). Una pressió a la qual va cedir l’Ajuntament de València a gener d’aquest mateix any amb el pretext que afavoriria la creació de llocs de treball. Malauradament, l’única cosa que s’ha aconseguit és complicar més encara la conciliació de la vida laboral amb la personal dels treballadors i treballadores de València, juntament amb el seu legítim dret al descans.

D’aquesta situació ha informat CNT als consumidors i consumidores, amb una acció que tindrà continuïtat els propers diumenges amb més piquets informatius organitzats per altres col·lectius que formen part del BUA, com la COS o Endavant. Per tant, durant els pròxims mesos, es continuarà amb la difusió de les actualitzacions d’aquesta campanya en defensa dels drets dels treballadors i les treballadores del sector del Comerç a València.

Descarregar el tríptic

100_4451