[CONCENTRACIÓ 8F] El Bloc Unitari Anticapitalista es concentrarà el 8 de febrer contra la repressió dels poders públics

El Bloc Unitari Anticapitalista vol denunciar el creixent i preocupant protagonisme que estan prenent les polítiques de repressió i intimidació dels poders públics per limitar les llibertats i negar els drets del poble.

Sota l’argument d’una suposada necessitat de neutralitzar els/les violents/es, el Govern espanyol i el Govern de la Generalitat pretenen vincular la resposta sindical i ciutadana per les polítiques de retalls socials i laborals als desordres i la violència urbana.

D’un temps ençà, advertim l’increment de l’autoritarisme del Govern del PP amb anuncis de modificació del Codi Penal per tal de fer front a allò que –diuen- és un exercici excessiu d’alguns drets i llibertats. Una retallada de drets que ja en l’anterior PSOE va dur a terme, i que ara el PP l’agreuja. Des del Bloc Unitari Anticapitalista, no podem sinó denunciar accions absolutament desproporcionades, com la darrera de les detencions per la vaga del 14N d’un company, militant d’Endavant – OSAN i la CUP de València, i afiliat a la COS (Coordinadora Obrera Sindical). Aquesta nova detenció és la darrera d’una llarga llista que ha tingut lloc arreu dels Països Catalans, i a tot l’Estat espanyol arran de la vaga general, amb el cas més sagnant del company Alfon de Vallecas, qui va ser posat en llibertat després de 59 dies de presó, o la detenció de 2 afiliats de CNT- Logroño -a més de multes de quasi 20,000 € a aquest mateix Sindicat. De fet, ara fa quasi un any, amb l’espurna de la Primavera valenciana, centenars de persones foren identificades, colpejades, detingudes…

Així, l’estat espanyol, mitjançant la repressió i la criminalització de les persones militants més actives i conscients, en un autèntic règim de “terror democràtic”, colpeja amb especial virulència els moviments combatius, amb els diferents casos repressius que estem patint des de diverses organitzacions.

Davant aquestes polítiques de repressió i intimidació dels poders públics, el Bloc Unitari Anticapitalista fa una crida a les autoritats polítiques per tal que s’ature la seua actuació repressiva contra els moviments combatius i asumisquen les conseqüències d’una vaga general que va tindre un seguiment massiu.

L’espurna de la Primavera no s’ha apagat, s’ha convertit en una flama, i el Bloc Unitari Anticapitalista vol contribuir a que continue encesa. Encesa per cremar les retallades, la repressió, la manca de democràcia. Per cremar polítics corruptes, banquers assassins, empresaris salvatges, policies repressors… Per cremar el Capitalisme!

Mitjançant la repressió, sols aconseguiran augmentar les ganes de lluitar, per això, el Bloc Unitari Anticapitalista anima a tots i totes a participar el 8 de febrer a una concentració front a la Delegació de Govern a les 19h.

Contra la repressió, l’organització, la solidaritat i la lluita són l’únic camí!
La lluita està al carrer!

Concentració
Delegació de Govern